hologram trend

Hologram trend

11:40 PMZosia


Glitters & shiny things staan, geef het maar toe, op de eerste plaats in de top drie van dingen waar meisjes (on)bewust niet aan kunnen weerstaan. Ik begin spontaan herinneringen op te halen aan de blinkende schildpadstickers die ik als peuter bij de tandarts kreeg. Dat alleen was het al waard om een paar melktanden armer te zijn en enkele uren met een gevoelloze wang rond te lopen. 

Ondertussen zijn de 90s helemaal terug en is zelfs, ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, het veelbesproken technoschoeisel  weer hip. (Inderdaad, Buffalo’s) Maar mijn favoriete trend met roots uit de jaren 90 is toch wel de bijna verblindende hologram print. Niet erg eenvoudig te combineren en allesbehalve subtiel en toch hypnotiserend mooi.

Pictures via Pinterest, Weheartit & Tumblr

You Might Also Like

1 reacties

  1. Stiekem vind ik dit echt fantastisch! Ik ga alvast voor de nagellak!

    ReplyDelete

Contact Form