A/W 2013 2014 trend

Autumn/Winter trend: Tartan

9:49 PMZosia







1. Pull & Bear
2. New Look
3. Topshop
4. Primark
5. Zara
6. Zara
7. Monki


Deze herfst, die al begonnen lijkt te zijn, maken de Schotse ruitjes opnieuw hun intrede. Wat een tijdje alleen maar aanvaardbaar bij de William Lawson binken was, is nu high fashion. Ik word spontaan nostalgisch en herinner mij de deux-piecekes mét ruitjes die mijn oma voor me kocht om tijdens de kerstperiode te dragen. Wat ben ik toch blij dat ik nu geen turtle necks meer hoef te dragen.
Maar goed, ik dwaal af. Het gaat van opvallende mantels, warme flanellen hemdjes tot schoolse rokjes. Keuze genoeg! 
(Let op: combineer de print liefst niet met twee staartjes en een geknoopt hemdje, Britney Spears' modeblunder is een koe die we beter in de gracht laten liggen.)


picture via style.com


















You Might Also Like

0 reacties

Contact Form